DICOTOMÍAS DEL BAILE


"I potser al final, sacsejar..."


lunes, 11 de octubre de 2010


No sé ben bé per què, fa un moment estava pensant en vosaltres, en el flamenc, la dansa, en les classes, en els assajos, en els escalfaments i les músiques, en els bolos i espectacles, i en els pre-espectacles, en les festes i soparets, en les xerrades al acabar les classes, les tornades a casa... en un munt de flaixos de moments que em venien el cap. I m'he posat a remenar i a mirar fotos i vídeos. I aquestes són les fotos del primer bolo que vaig passar amb vosaltres, l'estrena de la rumba! Leile lereile!

I us volia dir que sou brutals! I que m'alegro moltíssim d'haver pogut compartir tantes coses amb vosaltres i de tenir-vos a prop! Com m'alegro d'haver-vos conegut!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario